1. Стратегическо привличане на аудитория
Първо определете какви са целите ви:
· Коя е вашата целева аудитория от работодатели, които искате да привлечете, за да разгледат вашия профил?
· Оптимизирайте публичния си профил, така че да бъде намиран лесно?
· Акцентирайте на съдържанието, от което се интересуват работодателите, на които държите?
2. Пренасяне на доверие чрез препоръки
Не забравяйте да се свържете с хора, които могат да допринесат за вашеторазвитие и да добавят стойност във вашия бранд.
3. Акцентирайтена качества, които предизвикват интереса на работодателите
Покажете на работодателите качества и постижения, които решават техни проблеми.
4. Насочвайте съдържанието
a) Насочете вниманието към съдържание, което предизвикваинтерес у работодателите, които искате да привлечете.
Направете уникално, висококачествено съдържание, за даспечелите повече професионални възможности. Така вие отваряте множествовъзможности за:
· работа
· партньорства
· интервюта
· наставничество
b) Бъдете фокусирани върху собствена ниша в своетоонлайн присъствие
Споделяйте и коментирайте съдържание и въпроси, по коитоимате експертно мнение.
c) Бъдете себе си. Занимавайте се със смислени иполезни неща
Не копирайте други хора и интереси, това няма да има никаквадобавена стойност за вас.
d) Бъдете постоянни
Ангажирането е трудно и изисква постоянство. Измислете сифраза или символ, в която вярвате и я превърнете в своята кауза, която да превърнетевъв вдъхновение и работодателите да харесват и свързват с вас.
e) Бъдете позитивни
Всички се вдъхновяват от позитивните хора. В свят, в койтотрагедията продава, позитивната нагласа е като светлинен лъч в небето.
Запазването на положителна нагласа само ще помогне заздравословен растеж на вашата марка в дългосрочен план.
5. Анализирайте
Управлението на бранда е постоянен процес, изисква наблюдение и мониторинг.