Привличане на точната онлайн аудитория и работодателите, от които се интересувате

Как да привлечете аудиторията и работодателите, които могат да допринесат за вашето развитие?

2300 by Jobspace.bg Личен Бранд
Blog Title
21.10 2021

1. Стратегическо привличане на аудитория

Първо определете какви са целите ви:

·        Коя е вашата целева аудитория от работодатели, които искате да привлечете, за да разгледат вашия профил?

·        Оптимизирайте публичния си профил, така че да бъде намиран лесно?

·        Акцентирайте на съдържанието, от което се интересуват работодателите, на които държите?


2. Пренасяне на доверие чрез препоръки

Не забравяйте да се свържете с  хора, които могат да допринесат за вашеторазвитие и да добавят стойност във вашия бранд.


3. Акцентирайтена качества, които предизвикват интереса на работодателите

Покажете на работодателите качества и постижения, които решават техни проблеми.


4. Насочвайте съдържанието

a)     Насочете вниманието към съдържание, което предизвикваинтерес у работодателите, които искате да привлечете.

Направете уникално, висококачествено съдържание, за даспечелите повече професионални възможности. Така вие отваряте множествовъзможности за:

·        работа

·        партньорства

·        интервюта

·        наставничество

 

b)     Бъдете фокусирани върху собствена ниша в своето онлайн присъствие

Споделяйте и коментирайте съдържание и въпроси, по които имате експертно мнение.

c)      Бъдете себе си. Занимавайте се със смислени и полезни неща

Не копирайте други хора и интереси, това няма да има никаква добавена стойност за вас.

d)     Бъдете постоянни

Ангажирането е трудно и изисква постоянство. Измислете си фраза или символ, в която вярвате и я превърнете в своята кауза, която да превърнете във вдъхновение и работодателите да харесват и свързват с вас.

e)     Бъдете позитивни

Всички се вдъхновяват от позитивните хора. В свят, в който трагедията продава, позитивната нагласа е като светлинен лъч в небето.

Запазването на положителна нагласа само ще помогне за здравословен растеж на вашата марка в дългосрочен план.


5. Анализирайте

Управлението на бранда е постоянен процес, изисква наблюдение и мониторинг.

JobSpace.bg автоматично свързва работодателите и търсещите работа, за да им помогне да се намерят и да се свържат директно, по-бързо и по-лесно от всякога! Нашите цели са да помогнем на търсещите работа да намерят работата, за която мечтаят! Да помогнем на работодателите да привличат по-бързо таланти! Да помогнем на двете страни да вземат по-добри решения въз основа на реални данни за пазара на труда!