Счетоводител n:

Date posted: 2022-09-23 00:00:00
Monthly salary: 1900 - 2000 лв. Net
0.00
Sofia
71
your alt text

Job description


Ние от Human Capital Store, търсим „Счетоводител“ за наш клиент, който е производител на семейни развлекателни центрове и качествени закрити детски площадки в Европа с офиси и производство в Северна Америка, Европа и Азия. Основната отговорност, която фирмата е поела, е към децата, позволявайки им да се забавляват със семействата си в безопасна среда.   

 Търсите нов професионален дом, страхотни колеги и благоприятна среда, в която да допринасяте с познанията ви по счетоводство. 

 Вашите задължения на позиция „Счетоводител“, са: 

  • Обработване на транзакциите на клиенти и доставчици (онлайн банкиране и обработка на счетоводни записи). 
  • Изготвяне на фактури. 
  • Подготовка на отчети за разходите на подотчетни лица, процедури по командироване на служители. 
  • Подготовка на декларации по ДДС. Участие в ДДС и НАП проверки. Месечни/тримесечни отчети към НСИ и БНБ. 
  • Отчитане на разходите, проследяване и подпомагане на инвентаризацията на дълготрайни материални и нематериални активи. 
  • Съдействие при изготвяне на ГФО и финансов одит на дружеството.     

Накратко: Вие работите по разнородни задачи, където се изискват счетоводни умения.   

Запознат/а сте със споменатите задължения. Имате придобити счетоводни умения по време на вашето обучение и професионалния Ви опит в счетоводството. От съществено значение е да сте в състояние да работите  със счетоводен софтуер „Ажур“ и владеете английски език на работно ниво (А2-Б1). Умеете да спазвате срокове, вътрешни правила и нормативни наредби. Притежавате аналитична мисъл, прецизност и внимание към детайла. Вие сте добре дошли да станете част от екипа.                        

 Клиентът ни Ви предлага: 

  •  Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък. 
  •  8 часова работна седмица /възможно е плаващо работно време/. 
  •  Почива се събота и неделя и на всички български национални празници. 
  •  Въвеждащо обучение от 1 до 3 месеца. 
  •  Стартово възнаграждение от 2 000 лева нето. 
  •  Допълнително здравно осигуряване, мобилен телефон и освежаващи напитки в офиса. 
  • Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни. В случай, че Служителят работи при условията на ненормиран работен ден по смисъла на чл. 139а от Кодекса на труда. Служителят има право на допълнителен платен годишен отпуск в размер на 5 работни дни.     


 Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си. 

 Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014. 

 Услугите към кандидатите са безплатни. 

 Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

 

 

 

 

Related jobs

Job detail

  • Ref. number
  • Industry
    Finance and accounting
  • Location
    Sofia
  • Company
  • Degree
    Bachelor
  • Career level
    Administrative staff
  • Employment type
    Full-time
  • Positions
    Счетоводител
  • Business trips
    Traveling is not required
  • Experience
    1 - 3 years
  • Languages
    Bulgarian

JobSpace.bg automatically matching employers and job seekers to help them find and contact each other directly, faster and easier than ever! Our Goals are to help job seekers find the job they dream! To help employers attract top talents faster! To help both sides to make better decisions based on real data for the Job Market!